Kiek miego reikia skirtingais gyvenimo etapais?

Miega kūdikiai ir seneliai…

Mums reikia skirtingo miego kiekio skirtingais gyvenimo periodais. Vaikystėje miegodavome daug daugiau, tuo tarpu suaugę, miegame gerokai per mažai. Bėgant metams, miego poreikis mažėja, tačiau vis tiek rekomenduojama miegoti ne mažiau septynių valandų per naktį net suaugusiems tam, kad išsaugotumėm gerą sveikatą, būklę bei gerovę. Skaitykite toliau ir sužinosite, kiek miego reikia kūdikiams, vaikams bei paaugliams.

Naujagimiai

  • Apie 16 valandų.

Kūdikiai (nuo 6 mėnesių iki 3 metų amžiaus)

  • Nuo 10 Iki 14 valandų (sudedant nakties bei dienos miego trukmę).

Vaikai

  • Nuo 3 iki 6 metų amžiaus: nuo 10 iki 12 valandų.
  • Nuo 6 iki 9 metų amžiaus: apie 10 valandų.
  • Nuo 9 iki 12 metų gambling amžiaus: maždaug 9 valandų.

Paaugliai

  • Maždaug 9 valandų miego.

Paaugliai dažnai patiria miego trūkumą ne tik dėl varginančios dienotvarkės, tačiau ir dėl biologinių pokyčių, kurie dažniausiai nėra derinami su mokyklos tvarkaraščiu.

Suaugusieji

  • Nuo 7 iki 8 valandų miego.

Vyresnieji

  • Nuo 7 iki 8 valandų miego.

Vyresniesiems dažniausiai reikia mažėliau nakties miego, tačiau tai jie tai kompensuoja pamiegodami po pietų.

Nėščios moterys

Nėštumo metu moterims dažniausiai reikia keliomis valandomis ilgesnio miego. Pamiegokite dienos metu.

Leave a Reply