Kokios spalvos vilioja pirkėjus

Akcija 50

Ryškios spalvos visuomet pirkėjus labiau vilioja, negu neutralios.

Spalvų gama, kuria yra apiforminta parduotuvė, turi didelės įtakos lankytojams, jiems renkantis ir įsigyjant prekę. Kiekviena spalva duoda kliento pasąmonei tam tikrą signalą ir tai sukelia tam tikras emocijas. Siūlome supažindinti su pagrindiniais spalvų psichologijos įstatymais.

Statistika rodo, jog kliento spalvų suvokimas blogėja tokia tvarka:

•    juodos raidės geltoname fone
•    juodos raidės baltame fone
•    geltonos raidė juodame fone
•    baltos raidės juodame fone
•    mėlynos raidės baltame fone
•    baltos raidės mėlyname fone
•    mėlynos raidės geltoname fone
•    geltonos raidės mėlyname fone
•    žalios raidės baltame fone
•    baltos raidės žaliame fone
•    rudos raidės baltame fone
•    baltos raidės rudame fone
•    rudos raidės geltoname fone
•    geltonos raidės rudame fone
•    raudonos raidės baltame fone
•    baltos raidės raudoname fone
•    raudonos raidės geltoname fone
•    geltonos raidės raudoname fone

Tačiau reklamos poveikis kaip tik yra priešingas, būtent todėl raudona spalva dažniausiai naudojama išskiriant kainų etiketes su nuolaidomis ir akcijomis. Dažniausiai šiuo atveju naudojamas geltonas arba baltas tekstas raudoname fone.

O parduotuvės apipavidalinimui naudojami ne tokie iššaukiantys deriniai.

Šiltų spalvų įtakoje (raudonos, geltonos ir oranžinės atspalviai) pirkėjai paprastai jaučia energijos antplūdį, šie atspalviai stimuliuoja psichiką. Todėl specialistai rekomenduoja naudoti juos parduotuvės lankytojų “apšilimui”.

Šalta spalvų gama (mėlynos, raudonos ir mėlynos atspalviai), priešingai, mažina nervų sistemos aktyvumą. Jų įtakoje parduotuvės klientai jaučiasi labiau atsipalaidavęs ir ramūs.

Leave a Reply